wyszukiwanie zaawansowane
» Zwrot 365 dni

Kontakt

  • E-mail:rowery@mirapolnext.pl
  • TelefonROWERY - (12) 312 51 80
    AKCESORIA I CZĘŚCI - (12) 312 51 94
  • Godziny działania sklepupn-pt 8.00 - 17.00

Zwrot 365 dni

alt

Dokonując zakupu internetowego w naszym sklepie rowerowym zyskują Państwo jeszcze jedną, niezwykle istotną możliwość – możliwość zwrotu (lub wymiany) zakupionego produktu do 365dni od daty widniejącej na paragonie lub fakturze.
Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu towaru zakupionego przez Internet do 14 dni od momentu zakupu towaru, bez podania przyczyny. My chcemy jeszcze bardziej wyjść naprzeciw państwa oczekiwaniom, wydłużając ten okres aż do pełnego roku. Dzięki temu mają Państwo możliwość lepiej przemyśleć dokonany zakup i poznać możliwości użytkowanego produktu. Oczywiście 365 dniowe prawo zwrotu w żaden sposób nie ogranicza praw związanych z odstąpieniem od umowy, które zostały przewidziane w ustawie.
Paczkę z odpowiednio zapakowanym i zabezpieczonym towarem należy wysłać do siedziby naszego sklepu,  na adres podany poniżej:
Sklep Rowerowy MirapolNext.pl
Łapanowska 104
32-420 Gdów

W przypadku zwrotu towaru po czasie dłuższym niż przewidziane przez ustawodawcę 14 dni od momentu zakupu, obowiązywać będą dodatkowe obostrzenia, o których prosimy pamiętać:
- Niezbędne jest dołączenie do paczki dowodu zakupu (najlepiej w widocznym i bezpiecznym miejscu). Bez paragonu nie możemy przyjąć towaru ani dokonać zwrotu pieniędzy!
- Konieczne jest też przesłanie informacji, najlepiej drogą elektroniczną, z numerem konta bankowego na które mamy zwrócić pieniądze.
- Do każdego zwracanego produktu należy dołączyć oryginalne opakowanie, oraz komplet dokumentacji wchodzącej w skład zestawu.
- Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być w takim stanie, aby nadawał się do ponownej odsprzedaży jako produkt nowy i nie używany.
- Jeśli zwracanym produktem jest rower, koniecznie należy odsyłać go w kartonie przeznaczonym do transportowania rowerów, z odkręconym przednim kołem, kierownicą, siodłem i pedałami, do tego odpowiednio zabezpieczony. Rowery zabezpieczone tylko w folię strecz lub zapakowane w inny, niewystarczająco bezpieczny sposób, nie będą przyjmowane.
Przede wszystkim prosimy, aby pamiętali Państwo o uważnym pakowaniu i zwracanych produktów – tak, aby podczas transportu kurierskiego nie uległy żadnej awarii. Przed odesłaniem produktu do nas warto także rozważyć możliwość wymienienia go na inny, znajdujący się w naszej ofercie.


 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl